АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
правільны многавугольнік,
акружнасць, круг, сектар, сегмент.
Вучні павінны ведаць:
азначэнні: правільнага многавугольніка; сектара і сегмента круга;
формулы: для знаходжання радыуса апісанай і радыуса ўпісанай акружнасцей па зададзенай старане правільнага трохвугольніка, чатырохвугольніка, шасцівугольніка; даўжыні акружнасці і плошчы круга;
тэарэму пра акружнасць, апісаную каля правільнага многавугольніка і пра акружнасць, упісаную ў правільны многавугольнік;
алгарытмы знаходжання: даўжыні дугі дадзенай акружнасці па градуснай меры гэтай дугі; плошчы сектара дадзенага круга па градуснай меры яго дугі; радыуса апісанай і радыуса ўпісанай акружнасцей правільнага n-вугольніка, зададзенага яго стараной;
алгарытмы пабудовы наступных правільных многавугольнікаў, упісаных у дадзеную акружнасць: правільнага трохвугольніка, правільнага чатырохвугольніка, правільнага шасцівугольніка.
Вучні павінны ўмець:
знаходзіць: радыус акружнасці, апісанай каля правільнага n-вугольніка; радыус акружнасці, упісанай у правільны n-вугольнік; даўжыню дугі зададзенай акружнасці; плошчу сектара зададзенага круга;
ужываць паказаныя тэарэмы і формулы да рашэння задач на вылічэнне і доказ;
будаваць пры дапамозе цыркуля і лінейкі ўпісаныя ў дадзеную акружнасць правільныя трохвугольнік, чатырохвугольнік, шасцівугольнік;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Дыдактычны матэрыял
Комментариев нет:
Отправить комментарий