АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
упісаная і апісаная акружнасці;
упісаны і апісаны многавугольнікі.
Вучні павінны ведаць:
азначэнні: апісанай і ўпісанай акружнасцей трохвугольніка (многавугольніка); упісанага і апісанага чатырохвугольнікаў (многавугольнікаў);
формулы: радыуса акружнасці, апісанай каля прамавугольнага трохвугольніка; радыуса акружнасці, упісанай у прамавугольны трохвугольнік; плошчы трохвугольніка (апісанага многавугольніка) S = pr;
уласцівасці і прыметы ўпісанага чатырохвугольніка, апісанага чатырохвугольніка;
тэарэмы: пра акружнасць, апісаную каля трохвугольніка; пра акружнасць, упісаную ў трохвугольнік;
Вучні павінны ўмець:
даказваць тэарэмы: пра акружнасць, апісаную каля трохвугольніка; пра акружнасць, упісаную ў трохвугольнік; пра ўласцівасць упісанага чатырохвугольніка; пра ўласцівасць апісанага чатырохвугольніка;
выводзіць формулы: радыуса акружнасці, упісанай у прамавугольны трохвугольнік; плошчы трохвугольніка (апісанага многавугольніка) S = pr;
ужываць тэарэмы для рашэння задач на вылічэнне і доказ;
будаваць упісаную і апісаную акружнасці трохвугольніка пры дапамозе цыркуля і лінейкі;
рашаць задачы на пабудову, практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Дыдактычны матэрыял
Комментариев нет:
Отправить комментарий