АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
функцыя натуральнага аргумента;
лікавая паслядоўнасць;
арыфметычная і геаметрычная прагрэсіі;
член прагрэсіі;
рознасць арыфметычнай прагрэсіі;
назоўнік геаметрычнай прагрэсіі;
бясконца спадальная геаметрычная прагрэсія.
Вучні павінны ведаць:
формулы n-га члена і сумы n першых членаў арыфметычнай і геаметрычнай прагрэсій;
характарыстычныя ўласцівасці арыфметычнай і геаметрычнай прагрэсій;
формулу сумы бясконца спадальнай геаметрычнай прагрэсіі.
Вучні павінны ўмець:
ужываць: формулы n-га члена для вызначэння члена прагрэсіі па яго нумары і нумара члена прагрэсіі; азначэнні рознасці арыфметычнай прагрэсіі і назоўніка геаметрычнай прагрэсіі; характарыстычныя ўласцівасці для вызначэння выгляду паслядоўнасці, рашэння задач на знаходжанне элементаў прагрэсій;
выводзіць формулы n-га члена арыфметычнай і геаметрычнай прагрэсій і сумы n першых членаў арыфметычнай і геаметрычнай прагрэсій;
рашаць задачы на формулы n-га члена і сумы n першых членаў арыфметычнай і геаметрычнай прагрэсій;
знаходзіць суму членаў бясконца спадальнай геаметрычнай прагрэсіі;
прадстаўляць бясконцы перыядычны дзесятковы дроб у выглядзе звычайнага дробу;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Дыдактычны матэрыял
Комментариев нет:
Отправить комментарий