АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
сінус, косінус, тангенс, катангенс вострага вугла; праекцыя катэта на гіпатэнузу;
рашэнне прамавугольнага трохвугольніка.
Вучні павінны ведаць:
асноўную трыганаметрычную тоеснасць: sin2a + cos2a = 1;
значэнні сінуса, косінуса, тангенса і катангенса вуглоў 30°, 45°, 60°;
формулы: якія звязваюць сінус, косінус, тангенс і катангенс аднаго і таго ж вугла: ; якія звязваюць сінусы і косінусы вуглоў, якія дапаўняюць адзін аднаго да 180°: sin (180° – a) = sin a; cos (180° – a) = – cos a; плошчы трохвугольніка: ; плошчы паралелаграма: S = ab sin a;
алгарытмы рашэння прамавугольнага трохвугольніка;
тэарэму пра сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае) у прамавугольным трохвугольніку.
Вучні павінны ўмець:
даказваць тэарэму пра сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае) у прамавугольным трохвугольніку;
выводзіць формулу плошчы трохвугольніка ;
знаходзіць: значэнні трыганаметрычных функцый вуглоў ад 0° да 180°, кратных 30°, 45° і 60°; стораны і вуглы прамавугольнага трохвугольніка па вядомых старанах і вуглах;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць, даследаваць атрыманыя вынікі.
Дыдактычны матэрыял
Комментариев нет:
Отправить комментарий